شاید من

عاشقانه ها

شاید من

ساناز نادری
عاشقانه ها

شاید من

 

 

دوست که باشی

فرقی نمی کند زن باشی یا مرد

دور باشی یا نزدیک

دوستی فاصله ها راپر می کند

گاهی با حرف گاهی با سکوت

دوست بودن لفظ ظریفی است

نه مقدس مثل عشق،نه سرسری مثل همسایه ها

دوست که باشی انتظار ها تهدید نیست

یک بازی بدون بازیچه

فرق نمی کند جیب های ات پر است یا خالی

هر چه هست میان دست های توست، د رفکرت، در قلبت، در عملت

دوستی نه وصل است نه فصل

گره ای میان من ودنیا

مرا که دوست خواندی

اعتماد ها با لفظ تو رنگ می گیرد

می شوی همسفر،هم سفره، هم کاسه، هم حرف

با تو هستم ای دوست، هیشه باش...

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 تير 1396 | 14:52 | نویسنده : ساناز نادری |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.